Strona g│ˇwna www.bip.gov.pl
RSS
Strona g│ˇwna
Mapa strony
WIIH
    rozmiar czcionki A A A Wersja kontrastowa
To jest wersja archiwalna z dnia 17.10.2011 14:35:00, zobacz aktualn─ů wersj─Ö tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja strony


Przyjmowanie i załatwianie spraw w Inspektoracie


Przyjmowanie i za┼éatwianie spraw w Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Warszawie odbywa si─Ö zgodnie z postanowieniami:

Korespondencj─Ö, która wp┼éywa do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie Sekretariat przyjmuje i rejestruje w Dzienniku Korespondencji, po czym - zgodnie z dyspozycj─ů - przekazuje do odpowiednich komórek organizacyjnych.


Każda sprawa załatwiana jest osobnym pismem.


Dane osobowe osób zg┼éaszaj─ůcych skargi, wnioski s─ů przetwarzane w Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Warszawie na zasadach okre┼Ťlonych przepisami prawa.


Skargi i wnioski kierowane do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie mog─ů by─ç wnoszone pisemnie, telefonicznie lub za pomoc─ů faksu, telefaksu lub poczty elektronicznej, a tak┼╝e mog─ů by─ç wnoszone ustnie do protoko┼éu.


W przypadku, gdy skarga lub wniosek zg┼éoszone zostaj─ů ustnie, przyjmuj─ůcy zg┼éoszenie sporz─ůdza protokó┼é, który podpisuj─ů wnosz─ůcy skarg─Ö lub wniosek i przyjmuj─ůcy zg┼éoszenie. W protokole zamieszcza si─Ö dat─Ö przyj─Öcia skargi lub wniosku, dane wnosz─ůcego skarg─Ö oraz zwi─Öz┼éy opis tre┼Ťci sprawy.


Skargi rozpatrywane s─ů w drodze podejmowanych mediacji w celu ochrony interesów i praw konsumentów lub w drodze przeprowadzanych kontroli, które maj─ů na celu sprawdzenie zasadno┼Ťci podniesionych w skardze zarzutów.

Je┼╝eli skarga lub wniosek dotyczy kilku spraw podlegaj─ůcych rozpatrzeniu przez ró┼╝ne organy, organ do którego wniesiono skarg─Ö lub wniosek, rozpatruje sprawy nale┼╝─ůce do jego w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, a pozosta┼ée przekazuje niezw┼éocznie, nie pó─╣┼čniej jednak ni┼╝ w terminie siedmiu dni, w┼éa┼Ťciwym organom, przesy┼éaj─ůc odpis skargi lub wniosku i zawiadamia o tym równocze┼Ťnie wnosz─ůcego skarg─Ö lub wniosek.

OPŁATY:
Wniesienie skargi lub wniosku oraz ich rozpatrywanie zwolnione jest z opłaty skarbowej.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Za┼éatwienie skargi, w postaci pisemnej odpowiedzi, powinno nast─ůpi─ç bez zb─Ödnej zw┼éoki, nie pó─╣┼čniej jednak ni┼╝ w ci─ůgu miesi─ůca.


Skargi przyjmowane s─ů w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie oraz w Delegaturach Inspektoratu - w godzinach urz─Ödowania.




Wprowadził: Joanna Jankowska
Publikacja dnia: 17.10.2011 14:35:00
Wytworzył: Joanna Jankowska-Kuć
Dokument z dnia: 15.05.2010 00:00:00
Dokument ogl─ůdany razy: 5 047

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa